Witam na moim blogu!
Dotyczy on fanfiction "Poza schematem" i jest czysto informacyjny. W postach będę informowała o nowych rozdziałach lub przerwach w pisaniu, byś nie musiał zakładać specjalnie konta na fanfiction.net aby obserwować ta historię.
Wystarczy, że dołączysz do obserwatorów tego bloga, a będziesz informowany o wszystkim. Zapraszam do czytania!

wtorek, 4 grudnia 2012

Ogłoszenie 1

Chciałam Was poinformować, iż historia "Poza schematem" została przeniesiona na FanFiction, gdzie znajdziecie mnie pod nickiem AundreJ. Oprócz tego opowiadania będę publikować tam poprawioną wersję "Koniec zawsze jest początkiem"

Tego bloga zostawiam po to, by informować Was o pojawianiu się nowego rozdziału czy innych ogłoszeniach. Oprócz tego, że nie będziecie musieli zakładać konta na fanfiction.net, by śledzić moje poczynania lub wchodzić co jakiś czas pod adres opowiadania, będziecie informowani o moich przerwach w pisaniu itd., czego normalnie nie publikowałabym na ff. A tutaj wystarczy, że dołączycie do obserwatorów i voila! - wiecie wszystko. 

Już niedługo pojawi się następna część historii Voldemorta na wesoło, obiecuję :3 
A tymczasem żegnam Was i gorąco pozdrawiam! 

PS:
Zapraszam na:

1 komentarz:

  1. Czytam Twojego bloga już dłuższy czas, ale jeszcze nigdy nic nie pisałam. Cóż mi się ta zmiana średnio podoba, ale nie mogę nic zrobić. Czekam na kolejną częśc historii Voldzia ;)

    Zapraszam do mnie - kolejny potterowy autograf!

    OdpowiedzUsuń